5 Dagens



Kolla katten i bakgrunden, thihi





Sleten, trött och enkla kläder

Kofta Gina, Jeansleggins H&m, Blus Gina, Örhängen H&m

Jag är verkligen heeeelt slut så ögonen värker av trötthet. De andra tjejerna i klassen kände likadant den sista lektionen...

Denna dagen var vi på en föreläsning, sedan drog jag och tjejerna till stan där vi käkade donken. Sen gick vi lite på stan och jag hittade fina saker som vanligt... (gah, dessa snygga kläder överallt!)
Sedan gick vi tillbaka till skolan och hade lite kemi eller biologi,. jag minns inte ens för jag var så trött så vi satt ändå bara och flumma, ha ha!

Nu ska jag äta nåt, sova lite (hinner dock inte) och sen plugga massa bajs tills läggdags.

C ya!♥

En liten låt som piggar upp och väcker till en när man är så trött som jag är nu.
Sommar tänker jag så fort jag hör den!
Skit samma, LYSSNA OCH NJUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0