Bad uppdate...




Jag uppdaterar allt mer sällan känner jag... Men det får ni stå ut med! När jag är sugen, så bloggar jag. Okay?? :D
Aja, jag bjuder ikväll på två bilder från garderoben: tagna igår efter att jag hängt upp allt nytt.

Just det! Idag blev det ytterligare två plagg, DOCK NÖDVÄNDIGA koftor, en i svart och en i vitt som bara kosta 49 kronor. Galet billigt, så det blev två... Nu har jag tjugonio kronor kvar på kontot, hehe.
Dock kommer ju barnbidraget om ett par dagar. Och de där koftorna har jag letat efter.
(hoppsan, håller jag på att försvara mig just nu? JAG KÖPTE DEM FÖR JAG VILLE HA DOM;
, OKEJH?!) haha
GODNATTENS! Nu ska jag läsa bok (plugg)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0