Bullen all afternoon long<3

Helloooo!! :D

Har vart med Julia hela eftermiddagen. Vi har bland annat bakat kladdkaka som var hur god som helst! (vi spelade in lite också, material som vi kommer ha till våran lilla talkshow, haha!)
Sen kollade vi på film, eller JAG kollade på film eftersom bullen alltid lyckas somna på något vis. Men det var mysigt i alla fall!

Hon åkte på kvällen någon gång och efter det kollade jag på en "hitler film" som jag för övrigt tyckte var sådär. Dock behöver jag all kunskap jag kan få eftersom vi ska skriva en jätte stor inlämning sedan. Tur att man ska skriva om något som intresserar mig i alla fall.

Inga outfit pics idag, sorry! Men imorgon kanske...

Vi hörs!♥

Skor som jag gärna har på fossingarna till sommaren♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0