Dagens shopping- 5 plagg för 582 kr!




Skjorta/Blus från Gina Tricot 149,-


Ljusrosa/persikofärgad T-shirt/Blus från Lindex. (jag fick en chock när expiditen sa att det var HALVA REA PRISET) då blev jag glad och betalade endast 74.50 kronor. Ord pris var 249,-

Bh (dock ser man bättre hur färgen ser ut på den allra första bilden i detta inägget). Köpt på H&m för halva priset. 64.50 kronor


Klänning från H&m (myyycket finare i verkligheten och när den sitter på) 149,-


Det finaste köpet enligt mig! Blev hur glad som helst när jag hittade den!
Klänning, Cubus 149,- (as billigt ju!)

Allting gick endast på 582 kr! Väldigt nöjd eftersom jag fick hela 5 superfina plagg för det!

Jag har inte shoppat på riktigt länge så jag hade lite pengar över och det var riktigt roligt att shoppa massor med vårkläder!


Kommentarer
Postat av: M O A

Det vita linnet var grymt fint!:D

Hur mår du? kram<3

2010-04-20 @ 15:30:39
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0