Detta fick jag med mig hem...



5 kronor
En sleten gammal väska som jag kunde frakta hem det andra i.



5 kronor
En cool ring som var lite udda. Skulle köpt massa andra ringar men dom tog slut innan jag fick tid till att fynda själv...



2 kronor
Ringen till vänster (egentligen ett örhänge men jag böjde till det lite hehe)




5 kronor

Ljushållare i guld/vit färg. Jättefin!



Här ser man den guldiga färgen lite


 1 eller 3 kronor (minns inte)








5 Kronor
As retro och najs termos!
Jag kollade in den hela dagen och tillslut så köpte jag den. Ville dock inte ha den fula muggen som var på, haha!
Den blir riktigt najs att ha Te i på picnik. KULT säger jag bara.♥




För 24 små ynka kronor för allt tillsammans är jag väldigt nöjd... Skulle viljat shoppa massa mer! Haha, men inom kort är det redan två loppisar på G.
Jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0