Underbar grillkväll med de bästa<3

Det har ju vart lite dålig uppdate dessa dagar, men jag har helt enkelt sluta ta så mycket bilder som jag gjorde i en period där, haha!

Men igår fotade jag i alla fall lite grann, så jag tänkte bjuda er på det



Vi brudar gick till Ica och handlade mat. Som vanligt när vi har tjejkvällar♥



Älskar denna bilden på mig och bullen



Julia och jag vid grillen



Söta Julia skötte köttet



Medan Ellen skötte potatisen! Men, hon roade sig lite på egen hand också.. Haha!
Ellen är så jäkla go ibland (alltid)  asso♥



Julia och Jag♥



Vid matbordet



Gottigottgott!



Äpplepaj och vaniljvisp blev det till efterrätt!

sedan hade vi också ett fruktfat, salta pinnar och nacho chips till. Inget godis, och riktiga chips, bra va? :)

En riktigt lyckad kväll verkligen! Skrattade sjukt mycket, åt gött och snackade i flera timmar. Kvällen avslutades med Scary Movie. Denna gången var det JAg som sov hehe...


Kommentarer
Postat av: julia

supderdupermuserbäst!!

2010-04-25 @ 12:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0