31 Augusti MY SWEET 16!!


IDAG FYLLER JAG 16 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRR!!!!
Har haft en jättebra födelsedag än så länge. Fick frukost och bulle på sängen, ett träningskort på friskis&svettis och en teckning från lillebror.
I skolan fick jag mängder med kramar och gratulationer från massa, och i matsalen sjöng mina störda(men underbara) estet  vänner för mig högt inför ALLA i matsalen så jag skämdes lite men det var himla sött ändå.
Jag, Anton, Matilda, Daniel, Kajsa & typ resten av vår klass + Pedro gick runt hela dagen och klistrade upp hemmagjorda fiskar som Oscar målade på HELA Bäckäng. I matsalen, i våra skåp, på toaletterna, på väggarna och på anslagstavlor. Fråga mig inte varför, helt random bara HAHA.
Sen kom världens bästa Sara och hängde med oss en stund och jag fick ett jättefint "lipbalm" av henne som lukta asfräscht! TACK♥
Vi slutade 12.15 för vår lärare var sjuk, men ändå gick jag, Matilda och killarna till matsalen och satt där över 1 timma och åt mat och prata och skratta i princip. Gött
Efter skolan gick jag, Matilda, Daniel, Rasmus och Anton ner till stan för att köpa något. Anton köpte en päroncider till mig som en liten födelsedagspresent (haha) och sen satt vi en stund och prata på en bänk, mycket trevligt!
Nu blir det släktkalas, ha det gött hörrni!

Kommentarer
Postat av: M O A

GRATTIS IGEEEEEEEEEEEEEEN SNYGGING! <3

2010-08-31 @ 19:16:59
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0