Grym dag! + 1 kronas latte






jag har inte grönt hår, haha!!

Idag har det verkligen varit en toppendag! Jag har haft kramp i magen av alla skratt. Haft massa håltimmar och då har nästan hela klassen plus några till suttit i skolans café och spelat "Hej knäckt" & "Bonka Bäver".
Är man många så kan det bli heeel galet haha!
Gud vad jag älskar Bäckängs gymnasiet!! (än sålänge hahah)

Hur som helst, så gick jag, Emelie, Karl och Anton ner till stan efter skolan och travade in på SUBWAY för att utnyttja vårt "Latte för 1 krona" erbjudande (jäääädrar vad gött det är att vara student så man får massa rabatt!!).
Så vi hade jättetrevligt och latten var riktigt god. Sen bar det hemmåt för att käka och sen en snabb tur till SVEAS utförsälning där jag hitta massa fast kom inte hem med något p.g.a min budget hehe.

Nu ska jag göra i ordning mig för att sedan träffa Ellen, Sara, Cornelia och några till.
NOLLNINGEN HERE WE COME!
(nollningen är för Teknister som blir redlöst fulla och gör bort sig i princip... haha, och en del vänner går på Teknis, så det ska bli riktigt skojj att iaktta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0