Gymnasiet & Café Viskan






Första dagen i skolan idag(!!) Det gick jättebra, och jag hoppas det kommer bli 3 riktigt grymma år framför mig.

För er som undrar, så är det Estet Musik som gäller för min del, och det enda jag kände att jag verkligen ville gå.
Fast jag är dock mycket mer nervös inför måndag än idag, kanske för att jag helt själv ska söka upp en sal och ha Tyska och sen hitta idrottshallen helt själv, haha....

Hur som helst, träffade jag upp Bullen på stan då vi gick raka vägen till Viskan (samma fik som vanligt, haha) där vi snacka och fika. Supermysigt.

Nu ska jag ta en powernap och sen fixa i ordning mig inför kvällen. HOFFMAESTRO spelar ju på Liseberg!!
Åker dit med Bullen och Hanna. Blir förhoppningsvis, G-R-Y-M-T!

Ha det redigt gryyymt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0