Lite random bilder jag inte visat än...



Världens finaste bror



Carro & Jag



Jobbigt med BIIIN när man fikar, haha



min apfina vägg hos mamma



gungande i Gbg



HAHA! Efter en fest vi var på första dagen i Gbg, så upptäckte Malin att hon hade två olika par converse. Hon och någon annan hade råkat ta miste, så nu har Malin en smutsig och en ren sko i samma strl som tur var... (!!)




snälla Sebbe som skulle göra rökringar, dock fick jag ingen på bild... :/
(ajjabajja inte röka haha)



gaaaaalet....



grillkväll på ellens balkong i slutet på 9:an



försommar



någon mysig kväll



har jag sagt att jag har världens finaste och bästa syster?



och världens socialaste katt



över ett årsen hade jag en mysig taco/film kväll/natt med konfa gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0