Nollningen 2010

glada!
Daniel ....
puss puss.... (haha, döda mig inte)

Pedro, Karl, jag och Bullen
glaaada gänget
hahahaha
übersöta sara

bekvämt, va?
Jaa, gårdagen var inte något annat än helgalet!
Jag, Sara, Ellen & många till + alla ungdomar i Borås drog till Almenäs för att kolla på teknisterna som blev "nollade"  och träffa folk.
Det var riktigt roligt! Man träffade folk man kände hela tiden, dock var det en kille som blev knivskuren i halsen och någon/några mer blev knivskurna, så polisen stod överallt...
Utöver det skrattade jag nog hela kvällen. Precis innan vi skulle åka tillbaka in till stan, så träffade jag Karl (vi träffa honom första gången förra veckan) så vi snackade och helt plötsligt kommer Pedro fram också (vi träffades första gången på stan häromdan) och kände igen mig och allt. As roliga människor, så vi drog in till stan med dom efter att vi hade väntat på att få plats på bussen som var SMÖÖKFULL!!
Alla sjöng "Bira bira biiira bärs bärs bärs" på bussen och när vi väl var framme i stan igen stannade vi där ganska länge och träffade några andra vi kände.
Sen tog vi en buss och åkte hem utan att veta vem vi kunde va hos, så jag var vääääldigt snäll och smög in 5 pers i mitt lilla  rum.
Så i min lilla säng "sov" vi och kollade på sämsta skräckfilmen.
Jaa, runt halv åtta i morses skicka jag iväg Karl och Pedro innan resten av huset vaknade.
Hade hur som helst sjukt roligt!
Har också hunnit med att vara på stan idag och träffat U-hamn folket och lunchat med mammsen, syrran och moster.
Halv sju kommer några brudar hit för lite taco kväll och vid halv 10 drar vi på bio.
Ha en gryyyyyyyyyyym Lördag!♥







Kommentarer
Postat av: SARA

HAHAH! Åh vilka goa bilder :D

Ser ju dock lite instabil ut, men vem bryr sig! Kvällen var Bäst!

2010-08-29 @ 17:29:53
Postat av: M O A

hahahha, faaaaaaaaaaan vad roligt½!!!!!:D:D:D:D:D:D<<3/moa you're lover

2010-08-30 @ 20:25:30
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0