Regnar det? va? näääh det kan inte stämma... ;)

Good afternoon, guys!
Jahapp, regnar det nu igen?? Det kanske jag inte bertättat innan men jag bor faktiskt i Sveriges mest regniga stad... Ah, jag vet det suger apa.
Men när det äl är sol så är det råbra!
Idag ar jag med beckabus och gick i stan, sen åkte jag in till knalleland  och köpte ett par RÅSNYGGA SKOR. Eller, ah, ganska vanliga men ändå.
mmmm, nåt mer? ja jag ska visa min nya höst jacka som jag gått och blivit lite förälskad i.
Annars var det nog inget mer intressant... Göteborg imorgon där jag ska träffa mina vänner från Malta & Stockholm, ska bli skit kul! Jag är as taggad.
oredigerad, jag lovar ;) HAHA

Kommentarer
Postat av: ica

fin bild! :)

2010-08-06 @ 12:02:04
URL: http://justmeangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0