sleep at day, live at nights nr.2






















Malin SLÄNGER ner mig i värsta djupa diket och när jag ligger där, kiänner jag hur det sticker och kliar överallt.

- MALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!! DET ÄR JU FÄR F*N NÄSSOR ÖÖÖÖÖVVVVEEEERRRAAAALTTT!

det var ocoolt. men rätt kul haha



Malin brottade även ner stackars Andreas...



en lyckad hoppbild. naaaat



glaaaada pöjkar? :)




HAHA! - Öhm, godmorgon? :)


Japp, där vare ett gäng till med bilder.

Idag kanske jag ska träffa Ellen (längesen!!) annars ska jag ta det lugnt.
 På Måndag kanske jag drar till U-hamn, och nästa vecka kanske jag drar mig tillbaka till Götet.

Ha det grymt nu det sista på sommaren!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0