Ikea, Köttbullar, fika & tyskt besök


God kväll!

Idag var det en låång dag. Orkar inte berätta om precis allt, men min dag bestod av IKEA, köttbullar, latte&bulle, tyskt fika besök, slottsbesök, ett nytt smyckeskakfat och tyska HARIBO gummibjörnar.

OCH, idag har jag upplevt något jag aldrig tidigare upplevt...

DAGENS LÄSKIGA: (haha)

Jag och mammas sambo Mattias stod vid ett "stängsel" ni vet sånna som finns runt ängar som håller kossorna inne.

Jag: Tror du det är el i stäglset?

Mattias: Nääh! Då skulle det ju stå att det var det?

Jag: hmmm...

Mattias: (känner med foten först och petar sedan med fingret och håller handen på stängslet i 1 sek)

Jag: Kände du nåt?

Mattias: Nej, Becka, det är INTE el i.

Jag: (måååste bara testa själv, så jag grabbar tag om stängslet med hela handen i typ 3 sek)

Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!

Haha, jag fick en stöt genom handen upp till armbågen och ner till vänsterfoten. Jääädrar vad ont det gjorde att få en stöt. Fast an får ju se saker och ting posiitit, jag har ju faktiskt aldrig upplevt den känslan förr, coolt va?

Lite bilder från idag













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0