Bildbomb från Stockholm kommer lastat!



I Tisdags gick tåget mot Stockholm kl 06.00 och vi vaknade knappt en halvtimman innan.... Vi hade visst råkat stänga av mobilklockan i sömnen, hehe...



Poolen på hotellet



Hotellet vi bodde på








Mina älskningar och jag








Vi var inte de enda som hade vart på Naturhistoriska musét...



En morgon tvingades jag ut själv på Stockholms gator för att kopa frukost på MAX till oss alla. Jag hittade och fick med mig en kasse svin go frukost hem. Vanilj youghurt med hallon, frukostmacka och kaffe.





Eftersom vårt tåg blev inställt  (vi fick ta ett senare tåg) hem, så fick vi 300 kr i Värdecheckar av SJ som vi använde på ett  café och Pressbyrån.




På det senare tåget fick vi åka i FÖRSTA KLASS helt utan extra kostnad! Vi fick en egen kupé och gratis Te, kaffe, frukter och fika. Kändes mycket lyxigt! Och dessutom satt skådisen från "I rymden finns inga känslor" och Ica reklamerna någon meter ifrån oss.



Det var väldans mysigt att åka tåg, men med tanke åp att vi fått alldeles för mycket gratis mat och fika så mådde både jag och Rebecka illa som bara den på tåget hem, så för det mesta sov vi, och när vi inte sov, skrattade vi galet mycket. Så som det ska va!



fräscha, jadå!

Den lilla resan till Stockholm innehöll massvis med roliga saker. Vi hann med väldigt mycket och framförallt har vi verkligen vart på sånt där skratthumör som är så underbart hela tiden.
Härligt härligt!

Vi har hunnit  med:

- Shopping

- Bad i poolen, bastat och badat jacuzzi

- Bio (Easy A, GRYM film!)

- Ätit ute på lyxrestaurang med farmor och farfar som också hade åkt till Stockholm, haha

- Mer shopping

- Ätit Tacobar för första gången

- Flummat runt i Gamla stan

- Sovit i Lobbyn

- Fått 300 kr av SJ i värdecheckar

- Hamnat i förstaklass med gratis fika osv, med en skådis ett par meter ifrån

- Hittat på en massvis med internskämt

- Gått på Naturhistoriska musét

- Färgat och slingat håret

- Sovit

- Skrattat så man flera gånger fått kippa efter andan

Mycket bra dagar i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0