Lite paket och planer

På Tisdag åker jag, syrran och världens finaste Rebecka till Stockholm för att bo på lyxhotell med pool, jacuzzi och bastu m.m (häftigt!) och för ett par mysiga dagar tillsammans.
Det blir nog lite shopping på Stockholms gator och myskvällar på hotellet. Ska bli så himla mysigt och roligt att åka iväg med favoriterna till huvudstaden.

Men imorgon ska jag och Sofia först beta av shoppingdagen i Göteborg som var en julklapp från mamma och Mattias. Så jag borde hoppa i säng nu med tanke på tiden...

Godnatt alla söta! Och God fortsättning på er!




som jag längtat efter dessa godingar! Svingo parfym som jag haft innan men som tagit slut.... Galet dyr, så man blev allt glad när man öppnade klappen, allt!





lite av julklapparna jag fick

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0