Lucia hos polisen, kebab och fika med Anton




brutal bild.




Min dag:

07.45-
Till Bäckäng (skolan) för att fixa mig med alla andra tärnor.
08.15- Polisbilar (de stora polis bussarna) hämtade upp oss tärnor och Lucia och körde oss till Polishuset där vi lussade.

Sen åkte jag hem för jag hade håltimma i flera timmar, så jag, Pappa och hans medarbetare käkade Kebabtallrik på Campino, gott!

13.30- Jag kommer till skolan igen för en trist engelska lektion, men möter Kimberly och Anton och de säger att vi har inställt....

13.35-
Anton drog med mig på fika så vi satt och fikade och pratade en låååång stund, mysigt!

Nu ska jag ta det lite lugnt, för kl 20.00 blir det lucia igen för en förening/företag, ska verkligen bli jättemysigt och kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0