oj.

Hej Söndag och Andra Advent!

Fredagen: Själsfränden kom till min stad och vi hade myspys med filmkväll.
Lördagen: Shopping med twinnie och syrran i Knalleland på dagen och på kvällen drog jag med mig Moa ut på festligheter hos en vän Julia och sen till en Johanna där det spåra litegranna.

Idag: Nördat framför min Iphone heeeeeela dagen verkligen. Laddat ner massa nya spel och kollat Tv på den och ah, Iphonen är mitt nya liv. Roligt va? pfft, tänker ni, men shiet vad beroende jag gått och blivit.

Orkar inte bloggaaaaa heller, men ska verkligen försöka orka att lägga ni lite bilder snart. Från min senaste tid i livet.

Nu blir det pulkaåk efter traktor. Behöver andas frisk luft, nu.

Vi ses väl va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0