Pics och text från gårkvällen



Anna och Jag igårkväll



Kajja och Anna




Tjena tjena!

Gårkvällen var mysig, men i slutet av den kände jag mig otrooolitg trött verkligen...

Vid sju tiden gjorde vi iordning oss på Bäckäng för att lussa för "Lions". Det var jättekul men pianisten vi hade igårkväll spelade fel låtar hela tiden haha! Så själva lussandet gick väl inte överdrivet bra...
Sedan hängde jag med Kajsa och Anna till Missionskyrkan där Borås Lucia sjöng. Galet fint! Sen så hängde Johanna, Kajja, Anna, Julia L, Sanna M, Cornelia och Rosanna med mig hem för lite filmkväll. Det var myys, men som sagt var jag så himla trött....

En mysig fredagskväll helt enkelt i alla fall.

Idag blir det Julbak och Julpyssel hela dagen lång!

Vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0