Riktigt underbar helg

Shit vilken go och mysig helg jag har haft!
 Jag har hunnit med julmiddag och julklappsleken med mina goa estethomies, världens finaste Rebecka har sovit hos mig, och jag pappa och rebecka har gått en tre timmars skogspromenad i snö upp till knäna, jag har gått på bio med pappsen, Becka och hennes pappa (haha), hunnit hyra film, bastat och haft filmkväll och pluggat en hel tyska bok.

Idag har även jag och pappa gått en lika lång skogspromenad, så det värker i hela kroppen av trötthet nu.
Nu återstår det en liten tyska uppsats, och sen ska jag och Fia klä granen och lyssna jul musik. Ikväll blir det nog film. Känner mig utvilad efter denna helgen, livet är underbart!

bilder kommer tids nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0