Stolt uppdatering!

God jul och gott nytt år!

Idag blev det slut på denna terminen och jag måste säga att det har vart det bästa året jag varit med om. Förmodligen för jag har världens bästa klass, går på världens bästa skola och har världens finaste och underbaraste vänner.
Jag känner på mig att vårterminen kommer bli minst lika bra, ååhh! Och gårdagen var bland det mäktigaste jag vart med om! När hela jäkla bäckäng klädda i rött, tågade genom hela stan, skrek halsarna ur oss och vann över Teknis.
Bilderna kan inte ens beskriva hur häftigt och coolt det va men en liten inblick i det hela får ni i alla fall.

Nu ska jag gå och ha ett sjukt bra jullov! Vi ses när vi ses, eller hur :)






















bilder lånade från Halfo Bäckäng


Jag har ALDRIG vart mer stolt över att vara Bäckängit som jag var igår när vi Bäckängiter som var över 1000 pers hejjade på världens bästa skola i Bäckäng VS Teknis.

Givetvis vann också världens bästa skola.

Bäckäng, JAG ÄLSKAR DEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0