Bildbooomb Malta shopping!



hihi, denna gav Malin (rumskompis) mig som vi skulle sätta på våra mobiler som vänskapsband. Fast jag satte fast min i min nya kamera, fint och gulligt tycker jag♥



(köpte i SVERIGE)

Nivea- Ö&b 49,-
Body Butter- Ö&b 35,-






BodyShop på Malta var extremt mycket billigare än BodyShop i Sverige.
En bodybutter burk i Sverige kostar runt 300,- och på Malta kostade exakt samma produkt
10 Euro=100,-
En Lip Butter som kostar 100 kr i Sverige, kostade bara 50 kronor på Malta. Fyndigt va? :)



3 underbara armband! (ääälskar afrikanska armband)
Längst till vänster (det med Påven på): 1 Euro
Det stora översta ( köpte det för att täcka mitt EF band, thihi): 5 Euro (50,-)
Längst till höger med skorpionen på(jag är inte skorpion, men köpt som "bästa vänner band" till mig och Becka: hemligt*


(Köpt i Sverige)

Gina: Rea 99,-




(Köpt på Malta)

ZARA- 7.50 Euro (ca: 75,-)



(Köpt i Sverige)

Oversize kavaj AS SNYGG!: Gina 99,- Rea




(Köpt i Sverige)

Gina: 99,- REA



(Köpt på Malta)

11 Euro (ca 110,-)



(Köpt på Malta på FAVORIT AFFÄREN "NEW LOOK")

New Look: 9 Euro (ca 90,-)



(Köpt på Malta)

New Look: 5 Euro (ca 50,-)




(Köpt på Malta)

Minns inte vad affären hette

Malta: 9 euro kanske?



hihi, bästa köpet tror jag!!

Malta affär: 4.50 Euro (ca 45,-)



Minns inte namnet på affären

Malta: 11 Euro (ca 110,-)





UNderbart linne!! Likt odd molly? :)

Köpt på Malta

ZARA 19 Euro (ca 190,-)



Köpt i Sverige

JC Rea 59,-




Köpt på Malta

galet fin klänning, visar den på sen, superfin!!

New Look: 17 Euro (ca 170,-)



Otroligt skäna mjukisshorts!

Köpt på Bay Street i St.Julians, Malta

Terranova: 5.99 Euro (ca 59,-)



Gratis grejor från EF.

På Bob Sinclairs konsert, DJ grejsimojs kastade dem ut massa EF SUMMERANZA T-shirts och jag fick tag i en gul och en orange.
Den rosa fick jag med i Malta Package



Fin väska va? Haha, den fick jag av en snäll Ef ledare sent på BOb Sinclair kvällen




EF Armband från EF Crew



Klänning med ett band i midjan, superfint!

Terranova: 9 Euro (ca 90,-)

Shit pomfritt, det ser ju ut som att min språkresa var värsta Shoppingresan, men så var det icke. Eller på ett sätt var det ju det.
Vi hade 2 shopping dagar i Sliema, och det fann hur många underbara affärer som helst! Åh, vill tillbaka dit!
Och billigare än i Sverige, diggar det råmycket!


Aja, detta inlägget tog grymt lång tid att göra, så vi ses imorgon eftermiddag! Då kommer uppdatering från Göteborg och U-hamn, ska få med sladden till Becka så jag kan blogga lite gran från U-hamn också... :)

Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0