Dyrt, men ack så nödvändigt!



Tjohooo fellas, igen! :)

Vet ni vad? Min kamera gick sönder på Malta som så många andra kameror gjorde där (ni skulle bara veta vilka jädra monster vi var som hackade sönder alla kameror, eller så kunde det bero på sandkornen som fastnade under avtryckaren)  hehe, så jag ska ta och köpa en ny idag eller imon!

Jag har kollat runt på lite olika kameror på nätet i några dagar nu, och jag har fastnat för CANON IXUS 130.
Det viktigaste för mig är att kameran filmar i HD (har aldrig haft en kamer som filmar i HD innan) och som har bra megapixlar.

Denna filmar i HD och har 14.1 megapixlar.
Nu är det rea på den (!!) också, så den kostar 2029,- Hoppas det är värt priset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0