Min språkresa till: MaLtA del 1




 Mellanlandning i München



I bussen på väg till hotellet



Vårt fina hotell La Vallette Resort, ni skulle sett andra resorts som tex. Villa Rosa där de som bodde där räknade kackerlackor... Så var det inte på vårt mysiga hotell som tur var, haha (:





Poolerna vi badade i och solade jämte



nattklubb i Paceville




 stranden som låg mitt i stan, mysigt!



Paceville



utanför klassrummet



på väg till Beach Club



stranden



färsk fruktsallad




Sandra och Julia




 underbara St.Julians









daglig nyttig lunch för 2 Euro, billigt! ;)




GOZO



I<3Malta



gozo





en del av stan



Dr.Juice som gjorde superfräsha smoothies




haha, balkongerna var ganska stora, men satt tätt ihop med de andra balkongerna på hotellet :)



schtekar Erik och Lisa :)



världens grymmaste rumskompanjoner ♥



bowling, ja det fanns även på Malta =D



Valletta (huvudstaden) och Jag





Comino By Night- Blue Lagon






Malta 2010

Man kan inte förstå hur underbart det var om man inte var där alltså. Jag vill verkligen dela med mig av alla fantastiska minnen jag har till er andra.

Jag saknar känslan av att doppa fötterna i det salta medelhavet, de goda nutella crepsen, de underbara kinder boenosarna man tryckte i sig, de fantastiska människorna som fick en på glatt humör, de mysiga stunderna på balkongerna, foam party, gemenskapen, bay street, bananaboat turen, beach club, Sky, Comino, Blue Lagon, Sliema, Valletta, Verdala, de galna bussarna utan dörra och fönster, fläktarna som hängde i trådar(!!), kvällarna på stranden mitt i stan, de glada spanjorerna och italienarna, speedosarna (ja, det är sant! jag saknar dem fruktansvärt fula badbyxorna), Bob Sinclair, värmeböljan, Gozo, pizza slicen och allt annat som har med Malta att göra.

Jag hade verkligen The Time Of My Life i 3 veckor, och jag gör nästan vad som helst för att få tillbaka känslan av när jag steg av planet i hettan i St.Julians.

Framförallt saknar jag rumskompisarna väldigt mycket! På tre veckor hinner man bli väldigt tighta, men vi ska snart ses igen i Göteborg där de bor. Om typ 1 vecka.

Jaa, ni fick er allt en fetig bildbomb, hoppas ni blev glade :)

Hade inget bättre för mig denna fredagen i alla fall, så nu ska jag se film tror jag, drömma mig bort lite och sen sova.

Godnatt fellas♥


Kommentarer
Postat av: M O A

alltså becka du har haft det gryyyyyyyyyyyymt!:D Du fråga mej om jag ialla fall saknar dej lite? VAD FAAAN ÄR DET FÖR FRÅGA!???HALLÅ BECKA JAG SAKNAR DEJ BAAAAAAAAJS MYCKET!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-07-24 @ 15:28:32
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0