Min språkresa till: MALTA del 2



Förstår ni med vad jag menar att "fläktarna hängde i trådar"? Haha, just denna fläkten gick sönder i klasrummet så en killkompis fick en skruv i ögat.
Och i vårt hotellrum hängde en likadan, fast den skruvade hotellpersonalen fast samma dag som vi upptäckte det :)



Charlie vid det mysiga fruktståndet i Paceville vid vårt hotell



daglig shopping...



ÅHH!



Pop Eye village, där hölls MEGA PARTYT

Byn är uppbygd för några årsedan endast för att spela in en film, byn är alltså helt obebodd men riktigt häftig!



utsikten från byn



där själva festen hölls senare på kvällen



vid poolen



varje dag gick vi till "ALL 4 U" och köpte godis, dricka m.m
Helt ärligt har jag ingen aning om hur många t.ex pringles burkar jag tryckt i mig under tre veckor, och vill förmodligen inte veta...



har aldrig ätit så goda vindruvor som jag åt på Malta!! Stora, kalla, saftiga, hårda och allmänt grymt goda
(dock inte mitt nikotin)



jag och Charlie efter kvällsmaten vid poolen (man fick glass varannan dag och melon varannan dag)


 Jag och C vid Beach Club

                                      snygga Charlotte

 

BBQ kväll







haha, den var Charlie inte beredd på!!



Bästa stället på hela malta var COMINO BY DAY- BLue Lagoon





Stackars Julia råkade ut för en olycka på väg ner till det klarblåa vattnet



Malin, Lisa och Kalle



Lisa flyter runt i medelhavet, det kändes som att bada i en pool med saltvatten i!



inte visste jag när jag köpte slushen att hela tungan skulle bli blå... :S



Jag&Julias godissnören som vi flätade till armband


hihi, jag "tatuerade" Julia efter att vi många gånger sett blottare på s.k "snoppstigen" som vi döpte stigen till.

Den värsta blottaren runkade och fick utlösning tre meter ifrån oss... Obehagligt? JA!

Jaa, dessa bilder bjuder jag på till framöver. Min kamera gick sönder helt och hållet efter 2 veckor, så jag ska få Charlies bilder när hon kommer hem från Bohuslän

Ha en fin kväll, nu ska jag ta ett varmt bad och försöka må lite bättre♥


Kommentarer
Postat av: M O A

ååååh, vad mysigt! (dock inte det med blottaren, haha!) Jag saknar dej bajsmkt:(<3333333333

2010-07-25 @ 13:41:25
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0