TRÖTT




Malta

Good afternooon!

Igår kl 22.00 landade jag och de andra goa i min grupp på landvetter. Det var sorligt att ta farväl till alla och vi kramades och då insåg man verkligen hur fort 3 fantastiska veckor har gått.
Det som gjorde mig ultra glad var att jag såg min allra bästa vän stå och väta på mig på flygplatsen.
Hur bra vän har man inte?♥

Hon sov hos mig igår och vi myste, kolla bilder, packade upp, pratade och sov haha. Idag har vi vart barnvakter hela dagen och nu ska vi poppa popcorn och snacka med tända ljus och täcken på balkongen tills vi somnar.

 

Imorgon drar vi ut med kussarna till stugan och myser där hela dagen. Det innebär båtturer, skratt, grill och allmänt mys.

Vi sover över där och tar lite catch up, så vi ses när vi ses, och då ska ni få massa bilder från MALTA

 

Godnatt, fellas!♥


Kommentarer
Postat av: moa

åååååååååååååh! BECKA DU ÄR HEMMAAAAAAAAAAA!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D! och jag är i stockholmmm... vi MÅSTE träffaqs när jag kmr hem! ringer dej imon!PUSSPUSSS!

2010-07-19 @ 23:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0