En mysig eftermiddag vid de vita vinbärsbuskarna

oj, hoppsan, lite mycket bilder på samma sak haha:)
God eftermiddag!
Idag när i åkte hem, åkte mamma och jag på en liten shoppingrunda (vi brukar aldrig shoppa tillsammans) så det var riktigt mysigt! Det slutade med att mammsen och jag kom hem med samma sjal och jag köpte tre par trosor och ett par riktigt sköna mjukisbyxor i velour typ persikofärgade, hur söta som helst! :)
Sen har jag suttit vid vinbärsbuskarna och fyllt en hel skål. Det var jättemysigt! Nu kokar saften för fullt på spisen.
Nu blir det käk med familjen som jag inte hunnit umgås med alls på sommarlovet. Grillad kyckling och klyftpotatis, sen hyrfilm.
Ha en bra kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0