Amalias överassknings"party"



jag och tjejerna fixade en överasskningsfest för Amalia som blev 16 för några dagar sedan





Amalia och Carro



Ellen, Julia och jag



Amalia och Carro




Hanna, Ellen, Jag och Caroline



Havreflan, glass och jordgubbar♥



Söta Amalia med sin efterrätt



Jag blev lite galen inför kameran... (målarfärg på armarna går inte bort än)

God eftermiddag!♥

Hoppas ni mår prima? I alla fall så sitter jag här och lyssnar på Johnny Cash och bloggar lite. Inte vart inne på datorn så mycket alls denna veckan, haft fullt upp ju.

Det har vart en pain in the as dag på jobbet idag. Sjukt tråkit att tvätta färgburkar, fönster och måla fönster. Det var roligare att effektivt måla 9 garage portar igår...

Jaja, imorgon är det sista dagen på jobbet för denna gången, och det känns S-U-P-E-R!!



En konversation från mig&Julia när vi målade idag:

Jag- Åh vad jobbigt detta är...

Julia
- Mmh...

Jag
- Jag längtar till frukosten

Julia
- Ahh...

Jag
- Och efter frukosten kommer jag längta till lunchen

Julia
- Ah, men nu måste vi nog koncentrera oss på målandet...

Jag
- Ah, det är sant.

5 minuter senare:

Jag- Jag är hungrig....

Julia- Suck.... (HAHA)

typ såhär kan det se ut. Jag är jämt hungrig hihihoho...


Jaja, nu ska jag göra något vettigt


KRAMAR♥


Kommentarer
Postat av: M O A

mysigt :D hälsa grattis från mig! btw jag gillar Ellens naglar!:)<3

2010-06-17 @ 18:52:37
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/
Postat av: M O A

på lördag åker jag till fbg och är där tills på torsdagen eller nåt och du åker väl då?:( men vi kan ju träffas på malta?;D haha, jag ringer dej innan du åker iaf!<3

2010-06-17 @ 19:13:27
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/
Postat av: Bells

Vilken cool header! Den fångar verkligen ens blick! :D



Grattis i efterskott till Amalia :)

Varför tycker jag att jag har sett er förut? Bilderna asså :p Känns som vi har träffats :o Eller så måste det vara en sån där deja vu grej ^^)



Du är inte den enda som jämt blir hungrig ;) Jag är hungrig jämt jämt jämt xD



Kramar B

2010-06-17 @ 21:23:33
URL: http://bellsb.blogg.se/
Postat av: hannyyy

ååh va mysigt de var! älskar våra kvällar!!:)

2010-06-18 @ 02:25:59
Postat av: ♥Claaaudia ♥

jaha okey synd ,)

2010-06-18 @ 22:55:35
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0