Blandade bilder från fredag-lördag



Ellen&Julia på Liseberg



Jag&Julia på Liseberg

LIseberg: Ja, i fredags åkte vi i klassen till Liseberg efter skolan. Eller ja, vi stack helt enkelt från slöjd och om det var OK, vet jag inte riktigt hehe...
Hur som helst, så togs det bara TVÅ bilder på liseberg, fantastikst! Haha

Vi hade galet roligt i alla fall! Vi åkte supermånga karuseller och det var knappt någon kö. Favoriten är som förra året: KANONEN. Den är verkligen hur härlig som helst!
Sen RUSADE vi från Liseberg till Centralen i GBG och det är en bra jäkla bit alltså. Det tar över 25 minuter. Vi sprang genom parken, förbi avenyn, genom stan, hela vägen genom parken innan kompassen, genom kompassen, genom hela nordstan och genom tunneln till Centralen.
Där hade vi kollat fel på tåg/bussarna så vi sprang hela den vägen i onödan, och det var sjukt jobbigt...
Vi köpte lite frukt och ramlösa och sånt där, satte oss på en bänk i en timma. Sen åkte vi hem...
Som vanligt blir det alltid fel när man kollar upp tågen, hehe...! Sjukt rolig dag i alla fall.



Haha, Becka när hon höll upp min Nelly.com påse (Fattar verkligen inte hur hon kan bli så jäkla brun... Hon har knappt solat, och jämte henne ser man ut som ett kritvitt papper, hehe)



Stökit? VA?



Maten vi handlade



We like FOOD!

Bilder från helgen, helt enkelt.

Tänkte bara säga att jag precis läste ett inlägg från Kissies blogg, där jag kände igen killen på bilden. Och så visade det sig att han bor i samma stad som jag , och vi har gått på samma skola till och med tror, jag..
Hon har pekat ut honom som homosexuell på sin blogg i alla fall, och det har blivit polisanmälnbingar hit och dit. Jag tycker verkligen synd om honom som inte ens har skickat in en bild och text till henne. Fy vilken jobbig situation...
Fatta att man blir helt chockad när man ser på AFTONBLADET, en kille som man stött på tusen gånger i sin hemstad.. När jag såg detta, blev jag så sjukt förbannad på Kissie. Vilken jävla människa hon är...

Hur som helst, Moa ringde och nu ska vi två ner till ÅHAGA igen för att gå på Nelly.com utförsäljningen, igen, hihi.
Skoj!

SES IKVÄLL!♥




Kommentarer
Postat av: M O A

OMG! hon är ju nästan neger(ursäkta)!:O<3

2010-06-06 @ 12:35:19
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0