Första dagen på jobbet...

Godmorgon!♥
Hoppas ni mår bra? Jag mår toppen! Idag sov jag inte sönder hela dagen heller, utan vaknade halv sju och sjöng för mammas 42 fyllda år. Grattis!
Hur som helst, så ska jag jobba med Julia idag hela dagen på ett måleri.
Arbetsuppgifter? Jo vi ska tvätta färgburkar, kanske måla garage och göra upp en hemsida för företagets nya snickeriarbete.
Låter som en spännande men jobbig dag, haha. Får se hur min uppfattning om det hela ser ut när jag kommer hem.
Ikväll blir det kalas här hemma för mammsen, och jaa, sen är det bara att lägga sig i tid ikväll igen, eftersom jag ska jobba hela veckan ut...
Ha en grym tisdag, så ses vi i eftermiddag, och har ni tur så kanske jag bjussar på lite kort från dagen :)
Hejdå säger jag med en rutten & läskig bild från när jag sitter på carros balkopng, kul va? :)
And remember..............

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hej fin blogg! :D

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-15 @ 14:07:40
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0