Frölunda och Hemstad shopping




örhängen JC REA då 50,- nu 5 kr/st




klänning JC REA då 250,- nu 129,-





übermysigt lip-balm (köpte det nästan bara för att förpackningen var söt) BikBok 19,-




ÄNTLIGEN!! Har kollat på denna underbara bikini läänge, men jag har tyckt att den vart lite för dyr...
H&M
Men inte nu nä, REA 50kr/del och innan kostade den 129,-/del





ÄNTLIGEN!! Haha, denna har jag också  kollat och känt på flera gånger, men också den har vart för dyr enligt mig
Gina Tricot
Då 199,- Nu 99,- (REA)



Underbara flip-flop till Malta
H&M 49,-



Ska ha denna som plånbok på Malta, perfekt storlek och söt!
H&m REA 10,-



1. Shower gel- H&M 9.50,- (malta)
2. Body splash- H&M 19.50,- (malta)
3. Rengöringslotion- Åhlens 20,- (malta)




Neccesär (malta) H&M REA 15,-




überfina ringar från INDISKA REA 29,-

Allt detta fick jag med mig hem idag"  NU MÅSTE JAG SKYNDA NER TILL SYRRAN SOM BLIR ARG... Ska kolla klart på filmen, hihi

Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

nu har jag sett! OCh det ser mycket bra ut! :D haha! :D pussssssssssssssssssssssss läääängtar!

2010-06-23 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0