Glad sommar! nu är jag färdig på högstadiet!

Hej!

Då har man slutat högstadiet... Vad ska man säga mer om mitt lilla uppträdande förutom att micken la av och jag stod och skämde ut mig totalt.

Jaja, livet går vidare. Känner mig inte så glad. Inte bara pga uppträdandet, me så kan det va....

Nu ska jag  käka och sen fira med mina underbara fina vänner♥♥
I love you girls!

Hemskt vad sentimentalt det blev nu hihi.... :)

GLAD SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: RebeckaTheOneAndOnly

TÖNT !

Du glömde tillägga att du fick stående ovationer från en del! nej men varför folusera på det posetiva när det finns negativt!.. DU ägde som alltid med din otroligt vackra röst bästa vän! Så sluta deppa och njut! okey? bra ! Då säger vi så! ÄLSKAR DIG!

P.S ha det så underbart ikväll (L) :D

2010-06-10 @ 20:02:59
Postat av: hannyyy

aw, kommer sakna dig din lilla rumpa nu när vi inte längre kommer gå på samma skola :/<3 love u too, tack för kvällen!!<3

2010-06-11 @ 22:11:47
Postat av: M O A

du var AWSOME!<3

2010-06-13 @ 13:02:48
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0