Godmorgon säger jag med en lång text!

Godmorgon!♥
Vaknade upp i syrrans säng idag, vi hade nämligen Bridget Jones marathon igårkväll. Jag somnade förstås när tio minuter av filmen hade gått...
Hur som helst så vaknade jag alldeles för sent! Så jag och Bullen får jobba från och med imorgon istället....
Jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på idag, min mobil är så död som den kan bli och jag verkar inte få igång den igen, inte ens med hjärt&lung räddning. Surt, va?
Jag känner mig extremt handikappad utan mobil, i-landsbarn som jag är, hiho
Jag måste hitta på något idag, det är ju trots allt sommarlov!!! Men vart är solen? Ja vart är den?
Kan inte sola, kan inte bada (vet ni? jag har inte ens tagit årets första dopp!!) och det är ju ingen sommar utan sol&bad. Kan inte få tag i någon vän utan mobile, TYP.
Puh! Stackars mig, ne skoja bara :)
haha, en bild jag tog här om dagen
Hoppas ni har det jättebra! Tänkte faktiskt fota lite kläder jag köpte i Göteborg också, eller vad tycker ni?

Kramar /Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0