Grill på Ellens balkong igårkväll





Typiskt oss... Det blir alltid lite mer mat än vad det var tänkt.. Hoho!










Jag och Amalia



Haha, Carro som hon brukar se ut, skrattandes! Det gillas!



Haha, Hanna och Ellen

Sen slutade kvällen med att:


Ellen slickade rent tårt-tallriken. Hihi

Shit! NU HAR JAG BRÅTTOM till bussen.
I alla fall så hade vi en grymt go, härlig och solig kväll igår. VI var sex tjejer som skrattade hela kvällen, skämtade och snackade. Underbart, verkligen!
Vi hittade även på långa internskämt så som"Krokettmoppe" osv. Hahaha.

Näh, men det var helt galet mysigt och roligt!


Nu måste jag rusa till bussen, och som jag sa, i eftermiddag blir det LISEBERG med klassen!

Kram!!/Rebecka♥


Kommentarer
Postat av: M O A

Mysigt! :D

Sv:INDEEEED! så skönt, snart är det ju för fasiken SOMMARLOV! tycker vi borde träffas snart! om du vill, kan och så :)<3<333

2010-06-04 @ 13:05:08
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/
Postat av: anna

härliga bilder :)

2010-06-05 @ 14:32:35
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0