I'm Home+ de få bilder jag tog

hej!

Har vart borta i 4 dagar nu och bussresorna hem tog lååång och tråkig tid... :/
Har i alla fall haft jättemysiga och roliga dagar i Ulricehamn. Igår var det ju midsommar, och då hade jag och några tjejer lite tjejmys först, men sen gick vi vidare till en kille som hette Johannes tror jag :)
Först satt allihopa på hans balkong och pratade och så, sen blev det iskallt (tragiskt eftersom det är i mitten av sommaren, haha) så vi flyttade in.
Väldans trevlig kväll i alla fall.
Nu ska jag ta med mig mina packningssaker till pappa och sen åka ner till ICA maxi för att köpe det sista inför Malta (måndag! WIHOOO)
solkräm osv....
Hoppas ni hade en grym midsommar!
KRAM



HEMSK bild men jag bjuder väl på den, haha!



på denna bilden ser man verkligen hur Becka växt ifrån mig... Haha, båda står upp och hon får nästan huka sig (överdrivet iofs) hihi



Beckanbus



(oförberedda haha)
Hemma hos Valentina innan vi gick ut



söta Charlie:)



och en till :)

Hade som sagt en go kväll

Nu ska jag åka iväg och köpa solkräm com luktar kokos, mmm!

Kommentarer
Postat av: rebecka

BJUDER DU PÅ DEN! vem är det som ser ut som ett jävla miffo egentligen!!!!!!!



jaja.. ha det bäst nu beckabäst! okej!?!? har haft skit bra när du haft mig sällskap :D PUSSSSSSSSSSs

2010-06-26 @ 19:22:01
Postat av: c

hahahah din närbild alltså! haha. Nä men tack för helgen hörredu, vi ses om 17 timmar igen, då jävlar! PUSS

2010-06-27 @ 11:13:07
Postat av: M O A

hahahha, den andra bilden är ju underbar!:D och gosh vad söt charlie är! :)<3

2010-06-27 @ 17:01:50
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0