Jag har haft en fin kväll med familjen







min fina storasyster♥




Godkväll på er!♥

Hoppas ni mår bra nu när solen skiner (jag tror den gör det i många städer i sverige idag enligt väderprognosen, haha).
Jag har i alla fall haft en supermysig dag/kväll! Jag låg ute i solen hela dagen, sedan satt jag, syrran, pappa och Monica på balkongen och åt god mat, lyssnade på musik, pratade om alla möjliga saker och hade det allmänt mysigt.

Jag älskar sommarkvällar! Bara känslan av att kunna gå runt i bikini helda dagen, och bara dra på sig en skjorta under kvällsmaten.
Man måste passa på att njuta av sommaren, medan den är här!

Och på onsdag ska jag ner till Ulricehamn till Rebecka och de andra goa människorna jag lärt känna, och stannar till Lördag.
Så jag ska fira midsommar med några ulricehamnare antar jag, haha. Kul! :)

Jaja, min mysiga kväll är inte över än... Jag och Sofia (syrran) kollade aldrig på film igår, utan satt i min säng med tända ljus och spelade gitarr och sjöng. Så idag ska vi kolla på film! Och förbereda ett litet musikprogram till en smyckesaffär vi ska ha ett litet uppträdande för.

Ni får ha en härlig fortsatt kväll, så hörs vi imorgon!

Massa sommarkramar/Rebecka


Kommentarer
Postat av: Fia

Rebecka! VARFÖR DE FULA BILDERNA på mig?! XD Btw, jag liknar lite bridget jones på den första XD

2010-06-22 @ 08:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0