Lite bilder jag inte visat än- UPZONE

i början på test-banan så man hade koll på all säkerhet
övningsbanan
Syrran uppe på en utav de första banorna
syrrans kompis Anton går försiktigt på "bryggan"
en inzoomad suddig bild på mig
mardrömsbanan, det ser kanske inte ut så men fy faaa*vad jobbigt och läskig den banan var...
linan jag gick på var hal också, för det regnade---
usch vad svårt det var!! :/
Detta var i alla fall den roligaste aktiviten jag gjort!  Roligast var att åka linbana  många meter från marken...

Kommentarer
Postat av: anna

fan vad kul det ser ut :)

2010-06-09 @ 19:04:43
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Hannyy

kul de verkar va:D men ah asså den sista såg ju lite scary ut ha;S

2010-06-09 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0