Lite random bilder så där på söndagskvällen...

tro mig, lillebrorsan BER om det haha! "Becka, upponeeeeer!!!"

jag dagen innan stockholm, jag pluggade på vem Birger Jarl var, för jag skulle hålla tal om honom, men när jag kunde allt, slapp jag... :/

jag körde på mittbena för några veckor sen:)

jag var brun (wtf?) hihi och älskade min nya jacka

några dagar innan skolavslutningen så köpte jag och några tjejkompisar lite färska frallor och satte oss på ellens balkong och käka frallor och prinsesstårta♥



carro&Julia



i tisdags gick jag fortfarande i skolan och tvingades ut på okänd mark: FOTBOLLSPLANEN



Jag var på min fina kusins student



det var myyyyyyyycket folk...



fina caroline



sen fick hon nog lite nackspärr (hehe) eftersom hon hade så grymt många halsband?? runt halsen... :)



Carro till vänster och hennes kompis till höger på flaket



sen åt jag väärldens godaste ciabata på Bakgården



eh, jaaa, det här är jag:) blondinen alltså hihoo

Jaaa, här fick ni alltså se lite blandade bilder som ni faktiskt inte fått se en skymt av ännu.
Nu ska jag göra några mer inlägg, har inte bloggat ordentligt på ett tag, så nu är jag sugen på att ta igen det! Häng på, va?♥

Kommentarer
Postat av: zomalia

jag är på :D:D har saknat dina inlägg :( <3 hihiihihh

2010-06-13 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0