Militärgrönt.

Good afternoon!♥

Efter skolan idag (som var väääldigt lugn och rolig) så drog jag, Julia och Carro ner till stan. Vi provade massa plagg osv.
Så testade jag och Carro varsin klänning, och jag som egentligen inte har råd (ska ju till liseberg) föll för mycket för en underbar militärgrön klänning! Den färgen är ju lite "inne" nu också... 
 Helt underbar till lite solbränd hy, och massa smycken!

Så hjärnan stängdes av en stund och styrde mig till kassan. Fan.

99,- Inget att gråta över, i alla fall... hehe






As snygg. Supernöjd.Fint till sommaren.GAH! ♥♥♥

 

H&M 99,-

sen efter det så var Carro tvungen att gå på sin kinesiska, och Julia skulle ta en spruta, så jag mötte upp Amanda och Nathalie i stan. Sen gick jag en liten stund med dem.

Sen träffa jag upp mammsen och pappsen för att fixa ett nytt pass som kommer inom 5 dagar! Skönt nu när jag ska till malta om mindre än en månad!!!! (JAA!)

Nu ska jag (måste jag) städa mitt rum.
Det ser ut som att en bomb fallit ner i mitt rum och spritt ut kläder över heeela golvet och skrivbordet och stolen.
Döda kroppar (dammråttor) ligger lite här och där... Ajaj.

Jävla bomb.

Ha en grym eftermiddag fokes! Imorgon blir det till köpcentret med Ellen efter skolan för att köpa lite hudvårdsprodukter.
Kram!♥


Kommentarer
Postat av: antonia

skit fin blogg!

kolla gärna in min :)

kram

2010-06-01 @ 19:17:51
URL: http://antoniia.devote.se
Postat av: anna

vad fin klänning!

2010-06-01 @ 22:26:23
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0