"Min tvillingsjäl"

Godmorgon!♥

Tänkte börja dagen med några dåliga mobilbilder på ett ljus som jag fick av min närmaste vän Rebecka.
Det är inte ett helt vanligt ljus, utan ett ljus där det står "Min tvillingsjäl" och en jättefin text på.
Jag blev super glad! Tänk att man faktiskt har en person som man känner så väl att det verkligen känns som att man är tvillingar/syskon.
När man hittar en person som är så lik en själv i sättet och som man passar så in i bänken bra med att det känns som man är två pusselbitar som hör ihop, då känns det nästan som att det verkligen är meningen att vi skulle träffas den där dagen på adutionen till stadens största musikal.

Jag säger som jag brukar säga: "Tänk ifall jag vände på klacken den där dagen"...









Tack, bästavän!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0