My Fine Friend Moa from Yesterday






Igår var jag med min superfina vän Moa. Vi kollade runt på Nellys utförsäljning igen men ingen av oss kom hem med några påsar igår i alla fall.
Sen var vi hemma hos mig och kollade på film med chips och cola.
Sen så lekte jag med glittriga ögonskuggor på hennes ögonlock. Fixade hennes hår och sminkade henne alltså.
Mysigt, och hon blev jättefin! Sen fixade hon mig också.
En riktig tjejmysdag helt enkelt.



Hehe, lilla jag i mina brillor och i min klänning jag ska ha på mig imorgon på 9:ornas fest

Sen nopprade jag ögonbrynen(stolt eftersom jag aldrig kan göra det själv):

FÖRE



EFTER:


(jag blev nog lite hög av pincetten eller noppraren eller vad piiip man ska kalla det. HIHI)



Ah ni fattar, mina ögonbryn är för första gången nopprade av MIG! wohooo, tänkte egentligen fira med champange och jordgubbar, men insåg att det var lite bisarrt... hiho



eh jaa, var tvungen att slänga in denna svartvita fräkniga bilden. Satte upp mitt hår superseriöst igår och liknade mer spicegirls än typ pippi långstrump. :/
fast pippi har ju flätor...

Och här kommer en fet sneak peak på hur jag ska se ut imorrn på Niornas fest

ja, en STOR sneak peak alltså... :)

Hihi, nä det kanske märks att jag är på riktigt flummhumör, och vem vet? Kanske smittas det av?
Nej, men nu ska jag göra ett nytt inlägg till er, eftersom jag bloggat så dåligt, MOOOOHAHAHA! :D

Kram♥






Kommentarer
Postat av: M O A

hahah oh jeeesus! vilka bilder på mig där... ;)

DU ÄR FIN!<3

2010-06-08 @ 16:14:55
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0