Ner till stan en sväng


Godmorgon! ♥

Hoppas som vanligt att ni mår gött och att ni njuter av sommaren!

Idag har jag hunnit med att städa lite, käkat frukost, smörjat in mig, gjort två T-shirtar till magtröjor (vad pervo det lät att skriva så...)
Hur som helst, så ska jag och min finaste Bulle ner till stan en sväng för att få köpt det sista inför Malta.
Bland annat:

*solkräm
*after sun
*mini axel väska
*skor(??)

och kanske något mer...

Jaja, nu ska jag ringa och väcka henne igen (det förvånar mig inte om hon somnat om sedan jag ringde senast)

Ha en riktigt skön dag!




Vad jag kommer sakna dig bullen när vi är borta från varandra i 3 veckor... :(
Galet nog ska vi båda till malta, men till olika ställen ... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0