Onsdagens outfit








haha, jag skulle ta bak håret, så en riktig goer pose!! :P



Jag är fortfarande helt käär i min nya klänning!!

Skinnjacka-Lindex    Klänning-H&m    Smycken(FÖRUTOM HALSBANDET)- H&M

Hej på er, föressten!

Efter skolan idag så åkte jag och Ellen på hennes moppe till köpcentret och köpte "nödvändiga" saker... :)
Nej, men varsin B.U.S blev det, och sen var det hem igen och nu är jag sjukt trött verkligen!

Ska äta lite frukt och vila. Hihi, vila är ett måste när ögonen tynger, dessutom har jag huvudvärk...

Ha en grym eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

enligt sofie fahrman MÅSTE man ha ett militärgrönt plagg i garderoben! haha, jag har dock endast ett par militärgröna mjukisshorts... din klänning är jättefin!:D

2010-06-04 @ 16:24:17
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0