PACK-PANIK!




GAHH!

Jag har så sjukt mycket att göra idag... Och nästan allt handlar om förberedelser inför min malta semester jag ska åka på den 28:onde (måndag) och kommer vara borta i TRE veckor. Alltså mycket att fixa innan...

To do today:

*Fixa en adapt

*
Växla svenska pengar till Euros

*Få syrran att fixa in pengar hon är skyldig mig

*Hämta bikini+klänning och lite annat hos mamma

*kolla upp hur min budget ser ut inför Malta

*Packa

*Åka till Ulricehamn och stanna där till Lördag

Hatar att packa, speciellt när man bara har en väska som får väga MAX 20 kilo...
Jaja, nu måste jag fortsätta med min packning, men först får jag nog ta och skriva en packningslista...

Hoppas ni får en mindre stressig dag! Vi kanske hörs från ulricehamn i veckan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0