Visar er två plagg av allt jag köpte i Götet

Armarna höll seriöst på att åka av...
förstår ni hur överlycklig jag blev när jag ÄNTLIGEEEEn hittade fake converse som jag letat efter så många gånger!
Dessutom var dessa mycket snyggare och mycket mer lika äkta converse (förutom märket) än de andra jag letat efter.
Belle, REA 150,- (innan kosta dem över 300,-)




först provade jag denna helt UNDERBARA klänning inne på Bikbok i göteborgs "stan". Då kosta den 400 och var ej på rea.
Sen samma dag inne i Nordstan hittade jag den för erbjudandet "2 FÖR 99 KR". Jag blev helt jäkla mållös...
Så jag haffade en annan ful klänning också bara för att få denne fina.
Jag menar, en JEANSKLÄNNING med volanger som är supersnygg för 49.5? Gud var på min sida igår alltså :) hihi
Så BikBok REA (fet rea) då 400,   nu 49.50,-

DESSA TVÅ KÖP ÄR JAG LÄTT NÖJDAST MED!! :D

Kommentarer
Postat av: niki

härlig header :)

2010-06-13 @ 21:55:13
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Emma

Grymt fräsch klänning! :D

2010-06-14 @ 15:49:39
URL: http://emmatronnhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0