A lunch break...






Världens sötaste pappa kom hem med lunch till oss båda.
Jag sa att jag absoluuut inte ville ha någon fet hamburgare eftersom jag ville vara snygg till beach 2010 (haha, jag har ju ätit så mycket onyttigt i helgen) så då hade han frågat expiditen:
"Finns det något nyttigt som min dotter kan äta?"
Och hon sa att självklart fanns det det!
Så då fick jag ett lunchpaket med kyckling och sallad samt någon nyttig röra som jag aldrig hade hört talas om! :D

Gott var det i all fall!

Nu ska jag dricka pepsi och fortsätta mitt skolarbete.

Och just det! Jag håller på att beställa hem massa foton som jag kommer få hemskickat på posten i riktigt fotopapper från bland annat espevik och syrrans kalas och stockholm mm.


Kommentarer
Postat av: bulls

smalt!!!:D men fan va gött med pepsi ändå!!!

2010-05-25 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0