Barnvakt och So Uppsats

God Eftermiddag! ♥

Det var lite dålig uppdate de senaste dagarna men skit samma, så kan det ju bli!
Jag ska passa på att gratta Valentina som fyller 16 år idag också! En stor kram och pöss till bruden :)

Nu sitter jag här och skriver på en So uppsats och halv fem ska jag vara barnvakt åt lillebror. Tänkte ta en promenad med honom till lekplatsen i området och leka och fika lite, då blir han nog glad! :D

Hur som helst, så måste jag fortsätta med plugget nu! Vi hörs ikväll, då kanske ni har tur som får se lite bilder från dagen, outfits osv.

Puss och kram!♥




Jag och mitt höga hårfäste ;) hihi





Kommentarer
Postat av: M O A

sv: jaa, visst är dom!:) och tack så mkt, gu va söt du är!<3

2010-05-11 @ 16:43:47
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0