En väldigt bra ledighet, nu är det söndag.

Hej!

Jag är så fruktansvärt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Tror inte jag vart såhär trött någonsin förut! Shit asso, haha.

Igår blev det en lugn kväll med tigerkaka, kladdkaka, popcorn, mat och skogsbärscioder hos Julia. Det var mys♥

Nu sitter jag här pch har precis påbörjat en slöjdprocess. Det blir nog ganska bra och välarbetetat trots att tröttheten tränger sig fram i ögonen.

Sen när jag blir färdig med det så ska jag påbörja So uppsatsen (har fortfarande bara skrivit rubriken) och sen vill jag börja skriva på en ny Bok. Inte bara en bok som jag börjar på och aldrig avslutar, utan en hel och riktig bok.

Nä, nu måste jag gå och sätta på Te vatten, annars somnar jag dregglandes här på tangentbordet, och det vill vi inte, va? :D



(det finns inte så många bilder på mig eller mina vänner på datorn, jag använder inte min egen för den har pajjat)

Haha, jag älskar dock denna bilden!
Vi hade precis varit en dag på Isaberg och åkt skidor. Trötta och flummiga påväg tillbaka till bilen gick vi där bland snön som föll från himlen. Jag och Rebecka. Det var en bra dag, allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0