Godmorgon!






Lite härliga bilder från Espevik för någon vecka sedan

Godmorgon!

Igår var det lite "drop-in" hos ellen, och jag kom först, hehe...
Hur som helst, så glömde jag kameran, men vi hade jättemysigt!

Vi alla hade med sig lite chips, päronsoda, filmer och lite godis.
Vi kollade på American Pie 1 och efter det drog vi igång American Pie 2. Världens bästa ungdomsfilmer!
Sen var jag Hanna och Carro lite övertrötta när de andra sov.

En helmysig fredag med andra ord!

Hoppas ni hade  en kul fredag också!♥


Kommentarer
Postat av: michaela

Haha ja verkligen, riktigt skön! :)

Förlåt att jag frågar, men använder du bloglovin? (:

2010-05-29 @ 11:48:50
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vilka snygga shorts! :) Så jåkla fräscha! :) Föresten, använder du lovin'? :) Isf kanske vi kan lägga till varandra.. :) Let me know! :)

2010-05-29 @ 16:44:46
URL: http://emmatronnhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0