Kändisarna vi "träffade" (såg) i Stockholm







Jayson stod på plattan och spelade musik, ser ni han i bakgrunden? :)



1&2: Kissie och Dennis
När Amalia, Jag, Hanna och Carro var på väg tillbaka till klassen gick vi på Drottningsgatan och Amalia stannar helt plötsligt och viskar(skriker rättare sagt) : OMG! KOLLA INTE NU, MEN PRECIIIS BAKOM HANNA SITTER DENNIS.M!!!!
(alla vänder sig om och stirrar)
-FAAAN VAD COOOLT! skriker jag
Vi ruusar in på Carlings för att lugna ner oss, och sedan går vi ut och undrar: vem fikar Dennis med?
alla- OMG! DET ÄR JU FÖR FAN KISSIE HAN FIKAR MED! :O
asso, vi var fan i chocktillstånd (haha), så dumma som vi var, vågade vi inte fråga efter en idol bild... :(
Men asso, vi stod två meter ifrån dom, och vet ni? Dem kolade på oss och flinade och skrattade lite för dom såg ju hur hysteriska vi blev... 

3. "Baby J" - ni vet, kenzas kompis? :)
Han stod mitt på sergels torg (plattan) och spelade hans goa musik :) Där satt även Paow och Hugo men dem såg
vi inte mycket av...

4. Mojje
gick utanför sturegallerians skylfönster och fixade till lockarna i spegelbilden i fönstret haha...

sen såg vi någon mer som jag glömt av:(

men erkänn, ballt?=) hihi


Kommentarer
Postat av: M O A

faaaaaaan, vad najs!:D:D:D

2010-05-22 @ 20:21:28
URL: http://moahsoderberg.blogg.se/
Postat av: bunnyy

ASBALLA ÄR VIIII;D

2010-05-24 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0